Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Traditional Art / Hobbyist Premium Member Bi-Han NoirFinland Groups :icondjashbafans: DjAsHbAfAnS
 
Recent Activity
Deviant for 2 Years
2 Week Premium Membership
Statistics 119 Deviations 1,044 Comments 4,936 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

  • Mood: Eager
Time to confirm some plans, since I got the ticket for the Con.
On 6th of Jun, Friday - Johnny Gat
On 7th of Jun, Saturday - Elder Sub-Zero
On 8th of Jun, Sunday - Noob Saibot

....Why did I take the belt-hell for the longest con day? Ahaha. Oh well, it's still small compared to the Attack on Titan cosplay that I did. Now if I'd only find the weapon props for Gat-cosplay.... Especially the guns, just found the knife from one web-shop.

deviantID

TheNikiNoir's Profile Picture
TheNikiNoir
Bi-Han Noir
Artist | Hobbyist | Traditional Art
Finland
A dark creative soul, and a loyal Lin Kuei
Interests

Shoutbox

Peachy-Keene:iconpeachy-keene:
.o/
Thu Dec 26, 2013, 11:28 AM
TheNikiNoir:iconthenikinoir:
FIRST!!!! >:D *being selfish lin kuei*
Wed Dec 25, 2013, 8:34 AM
Nobody

Visitors

:iconzerocibi:
ZerOcibi
Apr 23, 2014
1:20 pm
:iconaquil4:
aquil4
Apr 23, 2014
5:50 am
:icontheriverstudio:
TheRiverStudio
Apr 22, 2014
1:28 pm
:iconcatazarch:
catazarch
Apr 21, 2014
12:59 pm
:iconelectricbarbarella97:
ElectricBarbarella97
Apr 21, 2014
6:54 am

Groups

Comments


Add a Comment:
 
:iconkamuikuroshi:
KamuiKuroshi Apr 13, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
Thx for the fave^^
Reply
:iconthenikinoir:
TheNikiNoir Apr 13, 2014  Hobbyist Traditional Artist
You're welcome :)
Reply
:iconflippyfan0a0:
FlippyFan0A0 Mar 28, 2014  Student Artist
Thank you for the fave my felliw bi-han fan :3
Reply
:iconthenikinoir:
TheNikiNoir Mar 28, 2014  Hobbyist Traditional Artist
You're welcome :)
Reply
:iconflippyfan0a0:
FlippyFan0A0 Mar 28, 2014  Student Artist
Btw love the tats :)
Reply
:iconthenikinoir:
TheNikiNoir Mar 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Thanks ^^
Reply
(1 Reply)
:icongrace-zed:
Grace-Zed Feb 9, 2014  Hobbyist General Artist
Hiya! :wave: Thanks a lot for the faves on MK fan art :D much appreciated. I see you like Rammstein too :headbang: 
Reply
:iconthenikinoir:
TheNikiNoir Feb 9, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Yup :D Even have a Rammstein tattoo on me. :lmao: Not like people laughed when in bar's halloween party back in 2013 suddenly Sub-Zero started to Till-hammer (y'know, the moshing style of the singer) along to the rhythm of Du Hast.

\o Always nice to meet new R+ & MK fans!
Reply
:icongrace-zed:
Grace-Zed Feb 10, 2014  Hobbyist General Artist
yeah I know the Till hammer. It's a very iconic style XD 
Reply
:iconthenikinoir:
TheNikiNoir Feb 10, 2014  Hobbyist Traditional Artist
xD And painful in the end... I once Till hammered my both legs in bad shape
Reply
Add a Comment: